Zapytanie ofertowe
13 czerwca 2011
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie zrealizowania:
- „Wyjazdowych szkoleń zawodowych połączonych z rehabilitacją społeczną”
dla dwóch grup 8 osobowych Beneficjentów Ostatecznych projektu „Aktywne Amazonki z Wielkopolski” z uwzględnieniem następującego harmonogramu wstępnego:
- lipiec 2011 rok – 2 grupy (szczegółowy harmonogram zostanie ustalony po wyborze Wykonawcy);
2. Specyfikacja przedmiotu zamówienia.
- Zrealizowanie w/w zadania dla 2 grup 8 – osobowych;
- Zapewnienie na 14 dni dla każdej z 2 grup zakwaterowania z całodziennym wyżywieniem;
- Wynajęcie dla każdej z 2 grup sali wykładowej na 12 dni, na potrzeby realizacji zajęć aktywizujących oraz rehabilitacji społeczno – zawodowej (szkoleń zawodowych oraz spotkań z psychologiem, doradcą zawodowym oraz rehabilitantem);
- Zrealizowanie dla każdej z 2 grup pakietu „Sprawność i Kondycja”, w skład którego wejdą badania lekarskie dla 16 osób oraz 3 zabiegi dziennie dla każdej osoby (w tym masaże limfatyczne, masaże zwykłe, basen i gimnastyka).
Celem realizacji zlecenia ma być umożliwienie 16 beneficjentkom uczestniczenia w zaplanowanych dla nich szkoleniach zawodowych oraz spotkaniach z zakresu rehabilitacji społecznej i zawodowej poprzez zapewnienie sali wykładowej, a także pomoc w utrzymaniu zdolności do pracy poprzez rehabilitację medyczną (realizację pakietu „Sprawność i Kondycja”).
3. Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferta powinna zawierać:
- Formularz ofertowy (wzór: załącznik 1 do zapytania ofertowego)
- Propozycję cenowo – organizacyjną przedmiotu zapytania zawierającą:
- nazwę i adres Oferenta;
- program pakietu „Sprawność i Kondycja”:
- lokalizację realizacji przedmiotu zamówienia;
- plan wyżywienia uczestników turnusów;
- kwalifikację kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację przedmiotu zapytania w postaci CV;
- cenę brutto za zrealizowanie przedmiotu zamówienia;
3. Oświadczenie oferenta, że spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania usługi;
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
4. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określonych w zapytaniu na podstawie złożonych ofert i zapisów w nich zawartych zgodnych ze stawianymi warunkami.
4. Kryteria oceny ofert:
- cena oferty brutto na 1 grupę wyjazdową (cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty do zrealizowania przedmiotu zamówienia) – 90%;
- dzienny plan wyżywienia uczestników dla 1 grupy wyjazdowej – 5%;
- atrakcyjność pakietu „Sprawność i Kondycja” dla 1 grupy wyjazdowej – 5%.
- Oferty posiadające uchybienia formalne lub oferty złożone po terminie, zostaną odrzucone;
- O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani osobiście, faksem lub drogą mailową. Do wybranej instytucji zostanie skierowane całościowe zlecenie realizacji zamówienia.
Oferta najkorzystniejsza to oferta z najniższą ceną brutto, bogatym planem dziennego wyżywienia oraz atrakcyjnym pakietem „Sprawność i Kondycja”.
5. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 24.06.2011 roku (decyduje data wpływu do siedziby Fundacji).
Oferty można składać z wykorzystaniem następujących form:
- Osobiście do sekretariatu Fundacji/Pocztą Polską na adres Fundacji Ekspert – Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław;
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@ekspert-kujawy.pl
Poddziałanie 7.2.1 "Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym"
Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego