Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego

29 września 2011

 Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało wdrażanie rozwiązań biznesowych podczas telefonicznego kontaktu z klientem.

Pracodawca:
Centrum Biznesowe w Bydgoszczy zajmujące się telefoniczną dystrybucją rozwiązań telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw w imieniu operatora Orange
Praca odbywa się w biurze w Bydgoszczy, w godzinach 8-16.00; od poniedziałku do piątku
PROSIMY O PRZESYŁANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH NA ADRES MAILOWY: monika.suchorebruk@orange.pl

Wymagania:

  • nastawienia na realizację planów sprzedażowych
  • wysokiej motywacji do pracy
  • chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia warsztatu
  • zdolności szybkiego przyswajania wiedzy
  • wykształcenia minimum średniego
  • sumienności i zaangażowania

OFERUJEMY:

Oferujemy pracę na podstawie umowy cywilno-prawnej zawieranej na rok czasu z możliwością przedłużenia ( istnieje też możliwość przejścia na umowę o pracę). Stosujemy motywacyjny system wynagrodzeń  (podstawa plus premie sprzedażowe; zarobki kształtują się w granicach 1500-2300 zł netto)
  • motywacyjny system wynagrodzeń ( stałe wynagrodzenie podstawowe plus premie)
  • pracę w biurze w Bydgoszczy, w godzinach 8:00-16:00 ( wolne weekendy)
  • pakiet profesjonalnych, bezpłatnych szkoleń zakończonych certyfikacją
  • bieżącą opiekę trenerską
  • niezbędne do pracy narzędzia służbowe
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobowościowego
  • przyjazną atmosferę i wsparcie osób z doświadczeniem

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

CV I LIST MOTYWACYJNY – po dokonaniu wstępnej selekcji wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na spotkanie rekrutacyjne.