Edukacja matematyczno-przyrodnicza
30 sierpnia 2005
KURSY DOSKONALĄCE – NAUCZANIE – EDUKACJA MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZA
1 | PROJKETOWANIE NAUCZYCIELSKIEGO SYSTEMU OCENIANIA Z MATEMATYKI |
Cel | określenie miejsca pomiaru dydaktycznego w systemie kształcenia, dokonanie analizy treści kształcenia, przeprowadzenie testowania |
Uczestnicy kursu | nauczyciele matematyki i fizyki wszystkich typów szkół |
Ilość godzin | 20 godzin lekcyjnych |
Opłata | 80 złotych |
2 | NOWA MATURA Z MATEMATYKI |
Cel | określenie struktury i formy egzaminu maturalnego z matematyki na poziomie podstawowym i rozszerzonym, przeprowadzenie analizy standardów egzaminu maturalnego, rozpoznawanie zadań egzaminacyjnych do danego standardu, zaprojektowania schematu punktowania zadań |
Uczestnicy kursu | nauczyciele matematyki szkół ponadgimnazjalnych |
Ilość godzin | 20 godzin lekcyjnych |
Opłata | 80 złotych |
3 | METODY AKTYWIZUJĄCE W NAUCZANIU PRZEDMIOTÓW PRZYRODNICZYCH |
Cel | rozróżnianie wybranych metod i technik aktywizujących, indywidualnego i grupowego podejmowania decyzji, twórczego rozwiązywania problemów, planowania |
Uczestnicy kursu | nauczyciele przyrody oraz biologii wszystkich typów szkół |
Ilość godzin | 20 godzin lekcyjnych |
Opłata | 80 złotych |
4 | EDUKACJA EKOLOGICZNA I PROZDROWOTNA |
Cel | określenie kierunków zmian w edukacji ekologicznej oraz edukacji prozdrowotnej, budowanie planu dydaktycznego ścieżki ekologicznej i prozdrowotnej, poznanie wybranych metod nauczania w edukacji ekologicznej i prozdrowotnej |
Uczestnicy kursu | nauczyciele realizujący tematykę ekologiczną lub zdrowotną wszystkich typów szkół |
Ilość godzin | 20 godzin lekcyjnych |
Opłata | 80 złotych |