Edukacja wczesnoszkolna
30 sierpnia 2005
1 | DIAGNOZA I OBSERWACJA ROZWOJU UCZNIA |
Cel | poznanie sposobów dokonywania diagnozy pedagogicznej w odniesieniu do indywidualnych przypadków, nabycie umiejętności formułowania adekwatnych programów pomocy uczniom |
Uczestnicy kursu | nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli |
Ilość godzin | 20 godzin lekcyjnych |
Opłata | 80 złotych |
2 | SPOSOBY AKTYWIZOWANIA UCZNIÓW MŁODSZYCH |
Cel | poznanie metod aktywizujących grupę, planowanie metod w odniesieniu do typów lekcji lub zajęć |
Uczestnicy kursu | nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli |
Ilość godzin | 20 godzin lekcyjnych |
Opłata | 80 złotych |
3 | ORTOGRAFIA W NAUCZANIU DZIECI |
Cel | poznanie specyficznych trudności uczniów związanych |
Uczestnicy kursu | nauczyciele wszystkich typów szkół |
Ilość godzin | 10 godzin lekcyjnych |
Opłata | 40 złotych |
4 | EDUKACJA EUROPEJSKA W KSZTAŁCENIU ZINTEGROWANYM |
Cel | poznanie zagadnień dotyczących funkcjonowania Wspólnoty Europejskiej, nabycie umiejętności planowania i prowadzenia zajęć |
Uczestnicy kursu | nauczyciele wszystkich typów szkół |
Ilość godzin | 10 godzin lekcyjnych |
Opłata | 40 złotych |
5 | MONITOROWANIE REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO PRZEZ PRZEDSZKOLA I SZKOŁY |
Cel | poznanie przepisów prawnych dotyczących obowiązku realizacji podstawy programowej przez szkoły i przedszkola, nabycie umiejętności tworzenia szkolnego zestawu programów nauczania, sposoby monitorowania realizacji podstawy programowej |
Uczestnicy kursu | nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli |
Ilość godzin | 10 godzin lekcyjnych |
Opłata | 50 złotych |
6 | RUCH ROZWIJAJĄCY WERONIKI SHERBORNE |
Cel | uczestnik pozna sposoby kontaktu z dziećmi wykazującymi różne zaburzenia, poznanie różnorodnych form relaksacji |
Uczestnicy kursu | nauczyciele przedszkoli, szkół specjalnych oraz wszyscy zainteresowani metodami pracy z dziećmi agresywnymi, lękliwymi |
Ilość godzin | 20 godzin lekcyjnych |
Opłata | 80 złotych |