Oferta szkoleniowa
2 listopada 2009
W ramach projektu realizowane będą szkolenia:
1. „Komunikacja interpersonalna i negocjacje” – (3dni x 8 godzin lekcyjnych) w trakcie którego Uczestnicy nabędą umiejętności m.in. efektywnej pracy zespołowej, sprawowania kontroli nad emocjami w trakcie trudnych rozmów, asertywnej komunikacji, rozwiązywania konfliktów, szybkiego i efektywnego podejmowania decyzji.
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, managerów, których praca opiera się na kontaktach interpersonalnych oraz się negocjowaniem różnego rodzaju umów i transakcji.
Podejmowane treści
·Reguły efektywnej komunikacji.
·Komunikacja werbalna.
·Komunikacja niewerbalna.
·Słowa i sposoby perswazji.
·Bariery komunikacyjne.
·Istota negocjacji.
·Etapy negocjacji.
·Główne strategie i style negocjacyjne.
·Rozpoznanie i bronienie się przed manipulacyjnymi technikami drugiej strony.
·Rozpoznawanie niewerbalnych komunikatów partnera negocjacji.
·Wpływ i perswazja w negocjacjach.
·Zasady dobrego negocjatora.
Szkolenie pozwoli na zdobycie umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji oraz większej świadomości prowadzonych rozmów.
Regularne stosowanie wykorzystanej w trakcie szkolenia wiedzy i instrumentów pozwoli na:
– zwiększenie własnej skuteczności i efektywności w kontaktach interpersonalnych jak i wywieraniu większego wpływu na innych ludzi.
– zwiększenie skuteczności w prowadzonych negocjacjach.
2.„Nowoczesne strategie zarządzania zespołem” – (2 dni x 8 godzin lekcyjnych) w trakcie którego Uczestnicy nabędą umiejętności m.in. najnowszych tendencji w zarządzaniu zespołami ludzkimi.
Szkolenie przeznaczone jest dla managerów firm i kadry zarządzającej wszystkich szczebli.
Podejmowane treści:
·Podstawowe zadania stojące przed managerem.
·Efektywna komunikacja jako priorytetowe narzędzie zarządzania zespołem.
·Budowanie zespołu.
·Kierowanie zespołem.
·Motywacja pracowników.
Zdobyta wiedza na szkoleniu pozwala na zwiększenie wpływu na swoich pracowników i tym samym poprawę efektywności i działania zespołów.
Ponadto pozwala na doskonalenie kompetencji istotnych w procesie zarządzania oraz na zwiększenie świadomości i wpływu kompetencji kierowniczych na jakość i efekty pracy.
3.„Zarządzanie czasem” – (2 dni x 8 godzin lekcyjnych) w trakcie którego Uczestnicy nabędą umiejętności m.in. efektywnego wyznaczania celów i priorytetów w działaniu.
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, managerów samodzielnie organizujących pracę własną.
Podejmowane treści:
- Alokacja czasu.
- Określanie priorytetów.
- Wyznaczanie celów.
- Reguły skutecznego planowania.
- Planowanie perspektywiczne.
- Organizacja dnia.
- Skuteczne delegowanie.
- Zarządzanie stresem.
Zdobyta wiedza na szkoleniu pozwala na zwiększenie efektywności organizacji pracy własnej, lepsze wykorzystanie czasu pracy, co w efekcie pozwala wykonywać szybciej zadania oraz lepiej sobie radzić z sytuacjami stresogennymi.
4.„Podniesienie kompetencji sprzedażowych w świetle polityki rynkowej” – (2 dni x 8 godzin lekcyjnych) w trakcie którego Uczestnicy nabędą umiejętności m.in. budowania lojalności konsumenckiej w polskich realiach rynkowych, taktyk manipulacji sprzedażowych, zdobywania informacji od Klienta, umiejętnego poszukiwania odbiorców.
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników sprzedających bezpośrednio jak i dla osób zarządzających sprzedażą w firmie.
Podejmowane treści:
- Profesjonalna obsługa klienta.
- Budowanie lojalności konsumenckiej.
- Elementy scenariusza rynkowej gry personalnej – poszukiwanie odbiorców oferty rynkowej.
- Skuteczna komunikacja z klientem.
- Taktyki sprzedażowe – język perswazji.
- Wypracowywanie porozumienia, czyli taktyki manipulacji sprzedażowych.
Regularne stosowanie wykorzystanych w trakcie szkolenia technik z obsługi klienta oraz sprzedaży, prowadzi do zwiększenia efektywności i skuteczności w realizacji celów sprzedażowych. Dostarczona w trakcie szkolenia praktyczna wiedza ma stanowić swego rodzaju warsztat dla sprzedawcy.