Proponowane szkolenia
12 marca 2013
Nawet najlepszy produkt sam się nie sprzeda, zatem co jest najważniejsze w procesie sprzedaży? Odpowiedź jest prosta – człowiek! Ludzie kupują od ludzi, to stara, niezmienna zasada.
Odnajdujemy w ludziach ich talenty i predyspozycje i wyposażamy ich w dodatkowe umiejętności, które pozwolą osiągnąć sukces w procesie sprzedaży. Pomożemy zbudować własny plan rozwoju sprzedaży oraz dopracować sztukę prowadzenia rozmowy z klientem.
Szkolenie będące podstawą do podnoszenia jakości pracy sprzedawców, pokazuje, że świadoma i przemyślana praca zwiększa sprzedaż i satysfakcję klienta.
Ćwiczenia podczas szkolenia nauczą prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej oraz kontrolowania jej przebiegu, aktywnego słuchania oraz podstawowych technik negocjacyjnych. Szkolenie wyposaży uczestników w techniki i metody sprzedażowe.
Szkolenie „Skuteczna sprzedaż” jest uzupełnieniem szkolenia „Strategia sprzedaży”, dedykowane jest do handlowców, którzy posiadają już wiedzę z zakresu sprzedaży i chcą ją rozwijać i udoskonalać, to kolejny krok do osiągnięcia sukcesu w sprzedaży.
Uczestnicy poznają silniejsze, psychologiczne techniki wywierania wpływu, których nabycie pozwala sprzedawać skutecznej i czerpać z tego radość.
Szkolenie pokazuje typologię klienta, oraz konieczność indywidualnego podejścia ze względu na różne charaktery, postawy i czynniki psychologiczne.
Szkolenie w pełni obejmuje obszary niezbędne do osiągnięcia sukcesu w sprzedaży – motywację, zachowanie, technikę.
Całości dopełniają idealnie dobrane i opracowane ćwiczenia, które nie tylko zwiększają umiejętności nawiązywania relacji z klientami, poprzez ćwiczenie asertywności, radzenia sobie z obiekcjami/zastrzeżeniami klienta, treningi zastosowania strategii oraz technik sprzedażowych, ale również wpływają na chęć samokształcenie w tematyce psychologii sprzedaży.
Uczestnicy poznają funkcje oraz role menadżera, dzięki którym jego działanie jest zawsze zaplanowane, zorganizowane i wykonane.
Dzięki szkoleniu menadżerowie staną się dobrymi przywódcami dla swoich pracowników i będą potrafili stworzyć z nich zespół doskonale rozumiejących i uzupełniających się osób oraz przewodzić nim, poznają doskonałe fundamentalne zasady pracy zespołowej.
To szkolenie udoskonala i rozwija umiejętności menadżerów, oraz pomaga wdrażać i usprawniać efektywne zmiany.
Szkolenie „Efektywność pracownika” opiera się głównie na psychologii, pokazuje jak szukać w sobie motywacji do działania, jak skutecznie wyznaczać i realizować cele.
Na szkoleniu analizuje się różne obszary naszego życia, które wpływają na naszą psychikę, a najmniejsze występujące w nich zakłócenia odbierają nam pozytywne myślenie.
Ponadto uczestnicy dowiedzą się jak ważną rolę w odnalezieniu w sobie motywacji odgrywa poczucie własnej wartości, samorealizacja, asertywność, siła, rozwój osobisty, emocje a także odpowiednie sposoby na odreagowanie napięcia psychicznego i fizycznego.
Szkolenie ma na celu, nie tyle zmotywowanie uczestników na samym szkoleniu, ale przede wszystkim danie konkretnych wskazówek na przyszłość. Znajomość tematu pomaga w motywowaniu siebie, ale jednocześnie pokazuje związek z wywieraniem wpływu na innych w tej tematyce. Pokazuje wartość jaką stanowią entuzjazm i uśmiech.
Tematyka stresu łączy się z wieloma tematami zawartymi we wszystkich szkoleniach. Przede wszystkim zawiera wiedzę co to jest stres, skąd się bierze, jakie są jego źródła i rodzaje.
Szkolenie uzmysławia problem poprzez przykłady z życia. Pokazuje związek z cechami wrodzonymi, doświadczeniami, nawykami, a odpornością na stres. Uczy akceptacji dla rzeczy, na które nie mamy wpływu.
Ciekawe wnioski przynoszą ćwiczenia z przełamywania negatywnych przekonań będących najczęstszym źródłem stresu codziennego.
Pozwala zrozumieć, że konflikty mogą być źródłem rozpadu zespołu, ale są też nieuniknione w funkcjonowaniu grupy i dobrze zarządzane, mogą przynieść korzyści dla organizacji.
Telemarketing – zasady skutecznej sprzedaży przez telefon
Ważną częścią szkolenia jest sama rozmowa telefoniczna, poznanie elementów skutecznej rozmowy oraz szeroko rozumiana komunikacja w sprzedaży.