Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego
29 września 2011
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało wdrażanie rozwiązań biznesowych podczas telefonicznego kontaktu z klientem.
Pracodawca:
Centrum Biznesowe w Bydgoszczy zajmujące się telefoniczną dystrybucją rozwiązań telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw w imieniu operatora Orange
Praca odbywa się w biurze w Bydgoszczy, w godzinach 8-16.00; od poniedziałku do piątku
PROSIMY O PRZESYŁANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH NA ADRES MAILOWY: monika.suchorebruk@orange.pl
Wymagania:
- nastawienia na realizację planów sprzedażowych
- wysokiej motywacji do pracy
- chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia warsztatu
- zdolności szybkiego przyswajania wiedzy
- wykształcenia minimum średniego
- sumienności i zaangażowania
OFERUJEMY:
Oferujemy pracę na podstawie umowy cywilno-prawnej zawieranej na rok czasu z możliwością przedłużenia ( istnieje też możliwość przejścia na umowę o pracę). Stosujemy motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa plus premie sprzedażowe; zarobki kształtują się w granicach 1500-2300 zł netto)
- motywacyjny system wynagrodzeń ( stałe wynagrodzenie podstawowe plus premie)
- pracę w biurze w Bydgoszczy, w godzinach 8:00-16:00 ( wolne weekendy)
- pakiet profesjonalnych, bezpłatnych szkoleń zakończonych certyfikacją
- bieżącą opiekę trenerską
- niezbędne do pracy narzędzia służbowe
- możliwość rozwoju zawodowego i osobowościowego
- przyjazną atmosferę i wsparcie osób z doświadczeniem
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV I LIST MOTYWACYJNY – po dokonaniu wstępnej selekcji wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na spotkanie rekrutacyjne.