Podsumowanie działalności KIS w miesiącu lipcu 2012 roku

2 sierpnia 2012

 

  W miesiącu lipcu 2012 roku, Fundacyjny KIS realizował wsparcie dla 8 ośrodków pomocy społecznej

W miesiącu czerwcu Fundacja zrealizowała wsparcie dla następujących ośrodków pomocy społecznej:

  • Miejsko – Gminny OśrodekPomocy Społecznej w Gniewkowie:
– "Warsztaty doadztwa zawodowego" gr. 1, 12 osób (9.07.2012 – 13.07.2012);
– "Warsztaty doadztwa zawodowego" gr. 2, 13 osób (16.07.2012 – 20.07.2012);
– "Trening umiejętności społecznych" gr. 1, 15 osób (9.07.2012 – 13.07.2012);
– "Trening umiejętności społecznych" gr. 3, 15 osób (23.07.2012 – 27.07.2012);
– "Warsztaty z zakresu gospodarowania budżetem domowym", 10 osób (30.07.2012 – 31.07.2012);
  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu:

 – "Warsztaty wspierające rodzinę" gr. 1, 18 osób (25.06.2012 – 12.07.2012);
– "Warsztaty wspierające rodzinę" gr. 2, 15 osób (23.07.2012 – 31.07.2012);
– "Warsztaty doradztwa zawodowego" gr. 1, 21 osób (10.07.2012 – 17.07.2012);
– "Rozmowa z doradcą zawodowym" połączona z opracowaniem Inywidualnego Planu Działania gr. 1, 21 osób (10.07.2012 – 17.07.2012);
– "Warsztaty – Szkoła Rodziców", 8 osób (23.07.2012 – 27.07.2012);
– "Indywidualna konsultacja z psychologiem", pierwsze spotkanie (30.07.2012 – 31.07.2012);

  • Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janikowie:

 – "Warsztaty umiejętności wychowawczych", 25 osób (16.07.2012 – 20.07.2012);
– "Warsztaty umiejętności wychowawczych", 9 osób (23.07.2012 – 27.07.2012);

  •  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeziorach Wielkich:

– "Poradnictwo prawne", 8 osób (23.07.2012 – 26.07.2012);
– "Poradnictwo zawodowe", 15 osób (16.07.2012 – 18.07.2012);
– "Trener pracy", 15 osób (19.07.2012 – 23.07.2012);
– "Grupa wsparcia", dwa spotkania, 8 osób (5.07.2012 – 12.07.2012);  

  • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu:
– "Rozmowy z doradcą zawodowym" w celu opracowania Indywidualnego Planu Działania, gr. 1 (18.06.2012 – 6.07.2012);
– "Rozmowy z doradcą zawodowym" w celu opracowania Indywidualnego Planu Działania, gr. 2 (22.06.2012 – 5.07.2012);
– "Rozmowy z doradcą zawodowym" w celu opracowania Indywidualnego Planu Działania, gr. 3 (26.06.2012 – 13.07.2012);
– "Rozmowy z doradcą zawodowym" w celu opracowania Indywidualnego Planu Działania, gr. 4 (2.07.2012 – 13.07.2012);
– "Warsztaty doradztwa zawodowego", gr. 1 (25.06.2012 – 2.07.2012);
– "warsztaty komputerowe", gr. 1 (3.07.2012 – 19.07.2012);
– "Kurs pierwszej pomocy przemdedycznej", gr. 1 (9.07.2012 – 11.07.2012);
– "Poradnictwo prawne", gr. 1 (13.07.2012 – 24.07.2012);
– "Kurs pierwszej pomocy przemdedycznej", gr. 2 (3.07.2012 – 5.07.2012);
– "Warsztaty doradztwa zawodowego", gr. 2 (9.07.2012 – 13.07.2012);
– "Kurs pierwszej pomocy przemdedycznej", gr. 3 (2.07.2012 – 4.07.2012);
– "warsztaty komputerowe", gr. 3 (6.07.2012 – 18.07.2012);
– "Poradnictwo prawne", gr. 4 (2.07.2012 – 6.07.2012);
– "warsztaty komputerowe", gr. 4 (9.07.2012 – 24.07.2012);
– "Kurs pierwszej pomocy przemdedycznej", gr. 4 (16.07.2012 – 18.07.2012);
– "Warsztaty doradztwa zawodowego", gr. 5 (2.07.2012 – 6.07.2012);
– "Kurs pierwszej pomocy przemdedycznej", gr. 5 (16.07.2012 – 18.07.2012);\
  • Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości:
– "Trening umiejętności społecznych", 17 osób (9.07.2012 – 12.07.2012);
– "Grupa wsparcia", 5 spotkań, 14 osób (2.07.2012 – 30.07.2012);
– "Grupa wsparcia", 4 spotkania, 9 osób (4.07.2012 – 25.07.2012);
  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rojewie:

– "Kurs Prawo jazdy kat. B – zajęcia teoretyczne", 14 osób (2.07.2012 – 19.07.2012);
– "Psychoterpaia", drugie spotkanie, 5 osób (20.07.2012);
– "Grupa wsparcia", 4 spotkania, 9 osób (4.07.2012 – 25.07.2012);
– "Warsztaty doradztwa zawodowego", 16 osób (23.07.2012 – 27.07.2012);

  • Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie:

– "Trening umiejętności społecznych", 26 osób (16.07.2012 – 20.07.2012);
– "Warsztaty doradztwa zawodowego", 26 osób (23.07.2012 – 27.07.2012);
– "Rozmowa z doradcą zawodowym" w celu opracowania Indywidualnego Planu Działania, 26 osób (23.07.2012 – 27.07.2012).