Wychowanie i opieka
30 sierpnia 2005
1 | SPECYFIKA PRACY Z DZIECKIEM Z ADHD |
Cel | poznanie symptomów oraz zasad postępowania z dziećmi cierpiącymi na ADHD, metody postępowania z dzieckiem z zespołem ADHD na tle klasy, rodziców |
Uczestnicy kursu | nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli |
Ilość godzin | 20 godzin lekcyjnych |
Opłata | 100 złotych |
2 | KREATYWNY OPIEKUN SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO |
Cel | planowanie pracy w samorządzie uczniowskim, zapoznanie z różnymi stylami prowadzenia samorządu uczniowskiego |
Uczestnicy kursu | opiekunowie samorządu uczniowskiego |
Ilość godzin | 15 godzin lekcyjnych |
Opłata | 60 złotych |
3 | AGRESJA – JAK PRACOWAĆ Z UCZNIEM AGRESYWNYM |
Cel | poznanie symptomów agresji, zapoznanie z rodzajami przemocy |
Uczestnicy kursu | nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli |
Ilość godzin | 6 godzin lekcyjnych |
Opłata | 30 złotych |
4 | UCZEŃ ZDOLNY – SZANSE I ZAGROŻENIA |
Cel | poznanie zdolności i różnic indywidualnych, zagrożeń w szkole dla ucznia zdolnego, zapoznanie z szansami ucznia zdolnego w rozwoju oraz podstawowymi zasadami pracy z uczniem zdolnym |
Uczestnicy kursu | nauczyciele szkół podstawowych i ponadpodstawowych |
Ilość godzin | 3 godziny lekcyjne |
Opłata | 15 złotych |
5 | METODY PRACY Z DZIEĆMI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE |
Cel | poznanie etiologii specyficznych trudności w nauce, zagrożeń i sposobów pomocy w wyrównywaniu szans edukacyjnych dziecka |
Uczestnicy kursu | nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli |
Ilość godzin | 4 godziny lekcyjne |
Opłata | 30 złotych |
6 | PROGRAMOWANIE PRACY KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNEJ |
Cel | nabywanie umiejętności programowania zajęć |
Uczestnicy kursu | nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli oraz nauczania indywidualnego |
Ilość godzin | 30 godzin lekcyjnych |
Opłata | 100 złotych |
7 | JAK PROWADZIĆ ZAJĘCIA PSYCHOEDUKACYJNE |
Cel | zapoznanie z metodami poznawania problemów grupy wychowawczej, nabywanie umiejętności wykorzystywania różnorodnych form pracy |
Uczestnicy kursu | nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli oraz nauczania indywidualnego |
Ilość godzin | 20 godzin lekcyjnych |
Opłata | 80 złotych |
8 | ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH |
Cel | poznanie cech i zasad właściwej komunikacji społecznej, nabywanie umiejętności kształtowania właściwych relacji między członkami grupy |
Uczestnicy kursu | nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli |
Ilość godzin | 20 godzin lekcyjnych |
Opłata | 80 złotych |